- Vilket strandbesök.

publicerat i Days of my life;
Igår hade Linus lite feber, han har varit förkyld väldigt länge nu. Iallafall så hostar han mycket. Var hemma hela förmiddagen och bakade och tog det lungt, tänkte egentligen inte ge mig ut något. Men Liam hängde typ på dörrhantaget så bestämte mig ändå för att åka till karlslund en stund med barnen. Det ångrar jag starkt. Liam har aldrig varit värre. Han sprang ifrån mig så jag fick jaga honom över hela stranden med Linus. När jag väl får tag i honom blir han som en geleklump, tung, lägger sig ner och skriker, åmar sig ur armarna på en när man får tag i han. Helt ömöjlig att få med sig. Tar han under mina armar bär han över hela stranden, känndes som om alla tittade. Dock gick jag lite avsides i hopp om att inte alla skulle kolla. Linus var med han också. När jag nästan kommer fram till våra handukar var jag dränkt i svett, en snäll tjej kommer fram och frågade om hon skulle  hjälpa så hon lånade Linus lite så jag kunde bära Liam till handdukarna, precis då kom min mamma. Packade ihop allt på en gång och mamma hjälpte oss till bilen så åkte vi hem. Slängde liam i säng på en gång och så sov han i tre timmar. 
Gjorde ett nytt försök på kvällen, då med Jimmy som sällskap och prästnäset denna gång. 

Var även på tranan och åt med tjejerna igår, mycket trevligt och det var väldigt längesedan jag var på tranan. Över ett år sedan. Åt dock bara sedan for jag hem igen. 

Idag fundera vi på karlslund, om Frida eller Mamma ska med. Annars åker jag nog hem till mamma och solar där under dagen. Ser ut att bli varmt iallafall. 
Ska plocka ihop lite nu och packa.

Kommentera inlägget här :