- Strandmys.

publicerat i Days of my life;
Bloggtorka i denna värme, men vem vill sitta vid datan i detta väder ? Och med två barn räcker tiden inte alltid till. Så kommer det vara i sommar.

Gårdagen spenderade vi hos mamma, vi for sedan till karlslund och blev där tills Jimmy slutade arbetet. Då for jag hem och hämtade honom. Släppte av Liam på ren, och åkte ner på stan för lite shopping. Liam fick ett par shorts, jag fick tre par trosor och två nagellack och så köpte vi present till William. Blev även ett nintendo wii. 
Åkte sedan och storhandlade på Willys, hann bara hem och packa upp det och slänga in maten i ugnen så for Jimmy iväg på cykel till ren och hämtade Liam medans jag och Linus sorterade tvätt. När de kom hem så var det dags för tvättstuga så ni kanske förstår att tid till att blogga inte finns. 
Kom inte i säng förän 23, somnade på en gång. 

Idag fick jag sova till 08, underbart!
Klockan 10 gjorde vi oss klara för att umgås med Frida. Vi tog en varsin vagn och promenerade på stan, Linus fick en "snuttefilt", letade även skor till Liam men hittade inget som passade. 
Vi gick sedan till karlslund där vi varit hela dagen, gud så mysigt vi haft det. En skaplig solbränna drog jag på mig idag också (se bilden nedan). 
Kom hem vid 3, då blev det lite fika för mig och Liam. Tog det lite lungt i soffan till Jimmy kom hem då åkte vi till freluga. Blev bjuden på mat hemma hos pappa. Kotlett och klyftpotatis, jättegott var det. 
Har nyss kommit hem därifrån, så nu har vi lagt barnen coh nu är det dags för Jimmy att plugga körkort och jag ska göra mig något ätbart och ta det lungt i soffan. 

Imorgon kanske vi ska till stenö, får se hur vädret är och vad barnen är på för humör och så. 
På kvällen ska jag iallafall ut med Frida, Lina och några fler på tranan och äta, det ser jag fram emot. 
Kommer några bilder på Linus här nedan. 

Blev bränd idag, kanske inte syns men det känns.

Kommentera inlägget här :