- Måndag.

publicerat i Days of my life;
Då var det vardag, igen. Helgerna och dagarna går alldeles för fort, man hinner inte med. Men egentligen är det skönt också att det går emot sommaren för jag är så less på denna vinter.
Har snart gått 38 fulla veckor och jag är fruktansvärt nervös. Känner mig inte riktigt laddad än, det har gått lite för fort. Mycket tankar, men det kommer nog gå bra. Men det är klart man funderar.
Åkte och skulle byta dragkrok med pappa imorse, vilket vi inte lyckades med då allt hade rostat. Istället tvättade vi bilen och städade ur den lite snabbt, bytte även vindrutetorkare. 
Efter besöket på OK så åkte vi till verlstaden och bokade en tid, torsdag klockan 8.00 ska jag dit, då tar de bort tvåan på besiktningen också så jag slipper ombesiktiga.
Åkte sedan på banken, jag satt kvar i bilen medans pappa spang in. När jag sitter i bilen ringer killen (eller gubbe) som ville ha våran vagn, hade glömt det och jag trodde han skulle ringa när han var på väg. Ne då, han var redan här han. Åkt från hudiksvall för de skulle tydligen till gävle. Så blev rally hem och göra en snabb affär, allt var gjort på en kvart så hämtade jag upp pappa igen. Så nu är vår vagn såld. 
Lunchade sedan med pappa på mobackes. Mycket gott var det. Skönt att vara barnledig en gång också, var väldigt längesedan jag åkte ifrån Liam nu. 
Åkte sedan tillbaks till mamma och gick med henne och Liam till Emmas skola och hämtade henne, tanken var att Liam skulle sova med den ville han inte alls. Han var vaken hela tiden, sedan skulle han leka med Emma och hennes kompis innan vi åkte hem. 

Har nyss kommit hem så ska mysa med lilleman nu. 
Återkommer senare när jag har tid :)

Kommentera inlägget här :