- Morsdag.

publicerat i Days of my life;
Idag är det morsdag, min första morsdag dessutom. Men inte särskilt märkvärdligt enligt mig, dom hittar på alla möjliga konstiga dagar enbart för att folk ska köpa mer denna dag.
Iallafall så vaknade vi väldigt tidigt idag. Morfar kom hit och hämtade Emma rätt tidigt, dom har varit på marknad och så idag.
Jag, Jimmy och Liam har varit på ren, och sedan var vi hem och plockade i ordning och så inför morgondagen då vi ska till stockholm. Ska bli riktigt roligt, känns dock jättejobbigt att åka utan Liam. Men ännu värre om han hade behövt åkt buss fram och tillbaks. Jag ska köpa en massa saker åt honom i stockholm.

Förövrigt fick jag sms av mamma för inte så längesedan. Deras flyg klockan 15 var överbokat, så nu får dom itne flyga förän klockan 18. Fattas väl bara att det blir något strul med det flyget också. Men nån gång kommer dom väl iallafall hem.

Emma är ute i trädgården och leker. Själv ska jag ta och leka lite med Liam, som inte är på bästa humör. Han börjar nog bli trött. Och han har även fått sin sjunde tand.

Imorgon blir det ingen uppdatering då vi åker till sthlm åtta på morgonen och kommer hem åtta på kvällen, så då ska jag bara mysa med Liam. Tisdag jobbar jag. Men jag lovar att skriva på tisdagen allt jag shoppat, ska även lägga ut bilderna sedan Liam åkte karusell.

Ha en trevlig kväll/och en trevlig dag imorgon.

Kommentera inlägget här :