- Bada och spela kubb.

publicerat i Days of my life;
Idag följde jag, Jimmy och Liam med Amanda, Camilla och Pecca för att bada i "mjölkbrinken", i lenninge. Dock blev det inge bada för mig eftersom jag tyckte det var iskallt i vattnet så jag nöjde mig med att titta på. Men det var lika trevligt det. 
Efter det så for jag, Jimmy och Liam på Willys för att handla lite innan vi fortsatte till mamma för att spela lite kubb, även Gabbe kom och gjorde oss sällskap, trevligt. 
Ska alldeles strax duscha sedan ska vi lägga oss. Imorgon ska jag jobba, hoppas det inte blir för varmt ute bara. 
Men är ju ledig tills söndag så jag hoppas det blir ett par fina dagar till så vi kan åka till karlslund. 
På måndag fyller jag år, då ska vi nog grilla lite hemma hos mamma. Första födelesedagen utan Mimmi, känns konstigt måste jag säga. Jag kommer aldrig kunna beskriva saknaden efter dig Mimmi, det är fortfarade ofattbart, jag förstår inte att det verkligen har hänt. Älskar dig Mimmi.

Duschen väntar. 
Godnatt alla.

Kommentera inlägget här :