- Ingen sömn inatt.

publicerat i Days of my life;
Vilken natt. Liam har vaknat minst en gång i timmen och grinat. Han har varit kokhet och snorig och inte nog med det så har han ont eftersom tanden nästan kommit upp. 
Gav Liam näsdroppar inatt och försökte få han att sova lite högre med huvudet men det hjälpte faktiskt inte. Klockan fem gick iallafall Jimmy upp med Liam så sov jag vidare till halv sju. 
Känner mig inte särskilt pigg idag. Har nyss kollat febern på Liam men han är feberfri. 
Han är ovanligt grinig och ingenting är bra. Jag hoppas han blir frisk i helgen iallafall. 
Tänkte bädda nu och göra mig och Liam i ordning. Lite senare ska jag hämta min bil hos pappa. Och funderar även på att gå till mamma en stund och hälsa på. 

För kvällen har vi inga planer alls.  Vi tänkte iallafall grilla. Så jag hoppas solen tittar fram lite senare. 
Åker kanske iväg och kikar lite på någon majkase med Liam också, innan vi åker hem och lägger oss. 

Kommentera inlägget här :