- Gott nytt år

publicerat i Days of my life;
Fick oss verkligen en sovmorgon idag. Liam sov till tio.
Vi ligger fortfarande kvar i sängen. Ska snart gå upp och göra i ordning Liam för dagen, ge honom lite gröt och sådant.
Har inte hunnit med att kolla termometern idag men jag tar för givet att det är iskallt ute så då blir vi bara inne. Vill inte ta med Liam ut i kylan hela tiden, är så kallt åt honom.

Har inget speciellt planerat idag. Vi får se om Pappa kommer och är med oss eller om han ska vara hemma.
Jag och Jimmy har iallafall köpt så vi kan göra tre rätters middag ikväll. Och även köpt fyverkerier. Får väl ta hem en bra film att mysa till också.
Men det blir en lugn kväll iallafall. Det finns ingen mening att fira nytt år efter allt. Allt som man förut såg framemot känns helt meningslöst nu.

Allt man gör får mig att tänka på Mimmi. Det är så "nytt" fortfarande. Allt mitt smink har hon använt, min data, mina kläder. Allt får mig att tänka på henne. För varje dag som går blir det tyngre och tyngre. Men en dag kommer det kanske ljusna, men det kommer ändå alltid vara jobbigt och Mimmi kommer alltid finnas i mina tankar.

Nu ska jag gå och ge lilleman mat.

GOTT NYTT ÅR alla läsare, hoppas ni får ett trevligt nyår!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Gott Nytt År Malin!

Kommentera inlägget här :