- Tvättstuga och middagsdags.

publicerat i Days of my life;
Har tagit mig en rejäl promenad, Liam och Jimmy var snälla och gjorde mig sällskap. 
Var även in på Coop, köpte "kalas puffar", blev så sugen på det. 
Liam har somnat, lite dumt, eftersom klockan är väldigt lite. Men han är sjuk, och igår somnade han tidigt och sov hela natten, så hoppas han sover inatt med.
Själv håller jag på med middagen, korv och mos äter vi idag. Blev väldigt sen middag, så det fick bli något snabblagat. 
Har även pyntat påskriset, gula fjädrar. Och ställt det på hyllan inne i vardagsrummet. 
Ikväll ska jag se på det nya programmet med Anna Anka, efter det så blir det efterlyst. 
Imorgon är det skärtorsdag, vilket innebär att Jimmy slutar tidigt och är ledig ända tills tisdag. Det ser jag verkligen fram emot. Skönt med sällskap hela dagarna. 
Ska ta reda på lite tvätt nu innan vi ska äta middag. 

Ha en trevlig kväll !

Kommentera inlägget här :