Torsdag

publicerat i Days of my life;
Godmorgon! 

Idag gick det knappt att andas ute. 20 minusgrader. 
Jag börjar inte förän klockan 12 idag men var ändå tvungen att kliva upp och gå med barnen till skolan redan klockan 8. Var inte direkt lockande. Tänker varje gång att jag ska somna om, men nu är man pigg och lagomt när jag måste börja göra mig i ordning är man dödstrött igen. 
 
Har bäddat ner mig men ska snart göra lite frukost innan jag ska duscha och så. 
Har en lång dag framför mig men imorgon är det äntligen helg. Är bjuden på kalas på buspalatset imorgon efter jobb, och igår så var jag till min mamma som fyllde år. Mycket kalasande. 
Står inte på förän Linus också fyller år, i mars. 
 
Hoppas på varmare väder i helgen så man kan åka skidor eller skridskor. Annars så får vi hålla oss inomhus och röja lite. Försökte ta bort julen på bloggen, men jag fortsätter vid ett annat tillfälle. När tiden finns. 
 
 

Kommentera inlägget här :