Update.

publicerat i Days of my life;
Var ett tag sedan jag gjorde en uppdatering, Men jag lever. Har varit utan internet hemma ett par dagar och jag orkar inte blogga från telefonen. 
De gjorde något med vårt fiber på framnäs så det blev strul med V-lan i Zitius men det är åtgärdat nu iallafall. 

Det har snöat enormt de senaste dagarna, så det är bäst man håller sig inomhus. Liam ska på kalas på alfta badhus i eftermiddag, jag tänkte passa på att köra några maskiner tvätt medans, 
Så mycket mer har inte vi planerat i helgen, träning imorgon bara. Så pass kallt ute så vet inte om man kan göra ett besök på bolleberget för att åka skidor. 
 
Denna årstid är verkligen så tråkig. Man går i ide. Vill att snön ska smälta bort och att det börjar bli vår så man kommer ut lite mer. Jag är ingen vintermänniska, fryser så lätt nu för tiden. 
 
Jag har nog inte direkt något roligt att berätta som hänt dessa veckor. Har bakat en massa bullar och köpt biljett till Britney Spears i Sandviken i Augusti.  J arbetar på hemmaplan och har gjort det i några veckor innan han åker iväg igen. Själv arbetar man varje dag också. Så blir inte mycket tid över. Man Äter, Jobbar och Sover. Men jag hoppas på att man piggnar till när det börjar bli ljusare ute. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :