Lördag

publicerat i Days of my life;
Full fart dagarna lång. Denna helg har barnen varit på kalas både igår och idag. Själv var jag till Gävle igår med ett gäng tjejor och åt på pinchos och var på bio. Jag var riktigt trött men hade en otroligt trevlig kväll. Precis vad jag behövde. 
Idag har jag hängt på stallet för att kolla när syrran tävlade. Gick bra för henne. Hästen sprang sjukt snabbt.
Imorgon står träning på schemat. Jag ska hämta ett par längdskidor jag köpt. Åkte med jobbet i torsdags kväll och fick mersmak så köpte ett par så jag kan åka lite oftare. Har så ont i benen (träningsvärk) sen i torsdags. 
Precis bäddad ner mig och ska se på film innan ja somnar. Kom inte hem förän 01.30 inatt och klev upp tidigt så är sjukt trött. Syrran bor här i helgen och Liam sover hos en kompis . Ha en trevlig kväll !


Kommentera inlägget här :