Jul hos oss.

publicerat i Days of my life;

Här hemma är det jul. Ingen gran dock. Den tar vi från strax innan jul. I helgen bakade vi lussekatter och pepparkakshus. Jag har köpt 24 små presenter var som jag håller på att slår in som adventskalender till barnen. Har tidigare köpt legokalender men insåg att det blir ungefär samma pris och betydligt roligare med små presenter.

Jag börjar bli sjukt. Lagom till årets julfest och en helg på spa. Jag hoppas det vänder . 
Ligger nerbäddad. Tänkte städa och så ikväll men jag skjuter på det tills imorgon. Har precis duschat och lagt mig . Kikat på stora hoppet och nu ska jag se bachelor. Imorgon ska jag till frisören. Ska bli så himla skönt å fräscha upp håret även om de inte blir någon större skillnad så är de ändå känslan .
Godnatt!


Kommentera inlägget här :