Julafton.

publicerat i Days of my life;
I onsdags när jag gick på ledghet var det som om hela min kropp tog semester. Alltså min ork och lust bara försvann. Jag har knappt haft någon matlust. Trodde jag var på väg att bli sjuk men det blev liksom inget mer. Jag har mest legat hela dagarna, men jag behöver det. Jag är på banan snart igen. 

Igår var det iallafll julafton, vi började dagen här hemma. Åt julbord, tomten kom, kikade på kalle anka osv. Kvällen/natten spenderade vi hemma  hos min mamma. Åt ris ala malta, öppnade ännu mer paket, spelade spel och när barnen somnade tog jag och mamma ett glas bubbel. 
Fick så många fina julklappar, Michael Kors klocka, vin, pyjamasbyxor, smycket, valfri behandling (kommer inte igåh vad stället heter), scarf, en sak man förvarar flingor i. Tusen tack för en fantastisk dag/kväll och för de fina julklapparna ♥

Nu påbörjas projekt storstädning, har så mycket som ska slängas Ut med gammalt in med nytt. Får se hur långt jag hinner idag. Har många dagars ledighet kvar och inget planerat så har gott om tid för städning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie Isaksson:

Så mysigt med jul, nu är det nyår som man ser mest fram emot =) Det va fint dekorerat med gran och äpplen på bordet.

Svar: Tack så mycket :)
M A L I N ♥ J O N S S O N

Kommentera inlägget här :