Bad News.

publicerat i Days of my life;
Sämsta tänkbara start på helgen. 
Troligtvis tråkiga besked men det återstår att se till veckan. Inte nog med det så stal troligtvis någon Liams telefon på coop. Han var dit med en kompis och kompisens pappa för att köpa godis. Så skulle han räkna pengar så han la ifrån sig telefon där man har glassarna, så sprang han till godiset och glömde telefon. Det var inte särskilt länge men den var borta när han sprang tillbaka dit. Personalen hade inte fått in den och de letade överallt. Jimmy och jag ringde flera gånger men efter en stund var det röstbrevlåda och den var nästan fulladdad, så någon stängde av den. 
Har bäddat ned mig nu. Ingenting att göra något åt, bara gilla läget. Imorgon ska jag träna och jobba hela dagen så söndag blir min enda lediga dag. Men har kort vecka nästa vecka innan 2 veckor ledighet väntar. Jag behöver det nu. 
 
 

Kommentera inlägget här :