~ T I S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Enda gångerna jag skriver något här så är det något negativt. Jag är faktiskt inte så negativ som det verkar. Jag är ännu värre. Nej då, men de gånger jag skriver är ju för att jag är irriterrad och behöver skriva så känns det bättre. 
Idag är en dag jag är irriterrad, över vad vill jag faktiskt inte tala om för det spelar  ingen roll. Jag blir bara så arg på mig själv som alltid är tyst. Aldrig säger något utan förväntar mig att min omgivning ska förstå sig på mig ändå. Att alla ska veta vad jag vill, vad jag tycker och när folk inte gör det blir jag ännu mer irriterrad. 
Idag är iallafall en sån dag. Önskar allt alla förstod sig på mig liksom, men de är knappt så jag gör det själv. 

Har som vanligt jobbat idag, sedan haft samtal via skype med min lärare för en genomgång av kursen och därefter tränat. Nu ligger jag nerbäddad med barnen (som somnat i vår säng). Ska strax sova jag med. Var så skönt att träna ikväll, behövde det. 
Imorgon är det Liams tur, då står innebandyträning på schemat och jag slutar tidigt imorgon. 
Torsdag ska jag äntligen till frisören och fixa håret, som jag längtar. Det är så slitet. Och fredag är det Justin bieber i Stockholm.  
 
 I helgen var det inflyttningsfest, hade en riktigt trevlig kväll som jag avslutade klockan 00. Uppe med tuppen på söndagen, tog en promenad till mamma på morgonen för att hämta barnen redan klockan 10. Klockan 14 var vi tillbaks hos mamma för kalas hos syrran som fyllt 13. Sedan hem och städa och tvätta, kokade kalops och gjorde broccoligratäng. Väldigt effektiv fastän jag inte alls var pigg efter lördagen. 

Godnatt!
 
 

Kommentera inlägget här :