~ S E M E S T E R ~

publicerat i Days of my life;
Var ett tag sedan något hände här. Men min blogg har semester den också. Vardagarna spenderas på stranden eller vid poolen hemma hos mamma. Har varit riktigt bra väder. Förra helgen var det yran, en kanonhelg som man längtat till hela året så är tragiskt att det är över. Det har varit grillnatta och denna helg var det karlslundfestivalen. Inte alls lika roligt. Knappt några människor man känner och dålig musik så fråga mig inte vad jag gjorde där.
Hann faktiskt med ett besök till Gävle igår med för att kolla på Gefle Hammarby. Var verkligen längesedan det var fotboll, så var roligt . Nu känns det verkligen som sommaren är över. Men den får iallafall toppbetyg.

Nu ska vi packa och  fara neråt i landet, blir skara sommarland tror jag och ett besök hos Jimmys släkt i småland. Har planerat att komma hem igen på onsdag. Detta är min sista semestervecka. Skulle gärna haft två till samtidigt som det behövs rutiner igen. 
Jag vaknade upp kanonförkyld idag. Ond hals, snorig och helt slut. Men ska njuta av de sista semesterdagarna innan allvaret drar igång igen. Kanske det blir någon update under veckan.


 

Kommentera inlägget här :