M Y C K E T P Å S C H E M A T

publicerat i Days of my life;

Igår hann jag med ett varv på stan med Jenny efter jobbet. Var och hämtade ut nya linser, kikade lite på kläder, inhandlade dryck till helgens trevligheter och så avslutade vi på dollar store.

Pappa kom på ett besök på eftermiddagen han med. Bjöd på kinamat innan jag skulle iväg på dansen. Igår stod balett på schemat på, var verkligen inte lätt. 

Inga speciellt planer för denna dag. Jobbar till 17.15 så den lilla tid jag hinner vara vaken när jag kommer hem ska jag mysa med barnen och sedan måste jag städa och tvätta. Först blir det fredagsmys med en massa godis iallafall.

Om vädret är bra imorgon ska jag försöka mig ut och fota, så håll utkik.

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Westberg:

Vilken fin blogg du har! :)

Kommentera inlägget här :