Onsdag

publicerat i Days of my life;
Blir sällan uppdaterat här men det händer inget speciellt i mitt liv just nu. Jobbar, lagar mat, umgås med kidsen innan läggdags och därefter lägger jag mig själv. Ungefär så ser VARJE dag ut. Imorgon väntas jobb, därefter har jag lovat mamma att följa med på något möte om droger, och sedan väntar ett danspass. Liam har även gympa, men det får JImmy gå på med honom eftersom jag jobbar sent. Nästa vecka ska vi och kolla på hus igen, på björktjära såklart. Spännande ! Och om inte allt för många dagar släpps biljetterna till lady gaga i globen. Ska utan tvekan ha en sån biljett. Vet faktiskt inte om jag har så mycket mer att säga. Liam stannade kvar hos mamma idag så han ska sova där. Så jag och Jimmy har latat oss på soffan ikväll. Nu har jag bäddat ner mig och det är dags att sova om jag ska orka med dessa två dagar innan det är helg igen.

Kommentera inlägget här :