Fredag & Lördag

publicerat i Days of my life;
Igår var det julfest med jobbet på orbadet konferens och spa.
Hur god mad som helst men drinkarna måste bestått av 90% vatten. 
Kvällen avslutades på nightlife och därefter blev det max innan taxin körde oss hem.
Kom hem kl 03.30 imorse. Så kan inte säga att jag är allt för pigg idag. 

Men faktiskt så har jag varit ute på promenad idag. 
Nu ligger jag i sängen igen. Har precis införskaffat mig årskort i järsöbacken så jag hoppas jag kommer åka något nu i vinter. Tänkte åka lite med Liam också. 

Ska försöka mig iväg och handla om en stund. 
Ikväll ska vi till Jenny. Både jag och Jimmy. Tror de flesta ska ut på stiftelsen men blir bara lite mat för mig sen ska jag hem och ta det lugnt.

Imorgon är det första advent. Ska försöka tvätta och städa lite då och baka lussebullar. 
Det var den helgen det!! 
 
 

Kommentera inlägget här :