- Påskhelgen.

publicerat i Days of my life;
Har haft en riktigt härlig ledighet. Men som vanligt har det gått alldeles för snabbt.
Imorgon är min sista lediga dag innan jag återvänder till arbetet igen.

Igår var jag till Jenny där vi drack vin. Även Niklas, Elin, Moa, Josefin och Chris var där. Blev en riktigt trevlig kväll. Var tänkt att vi skulle gå ut men jag orkade inte eller hade någon lust så jag stannade kvar en stund och fick åka med Josefin och Chris hem. Somnade som en stock när jag kom hem.
Kändes mindre kul att vakna upp men huvudvärk, trött och uttorkad.

Spenderat dagen hos mamma, utomhus och sedan blev det en massa gott fika med släkten.

Barnen sover nu gott, jag och Jimmy ska kolla på film och äta chips.
Tänkte bjuda på någon bild från gårdagen när barnen fick leta sina påskägg, överlyckliga barn.
Hade gömt äggen på barnens rum och fyllt dem med lite godis, kinderägg och tattueringar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :