- Onsdag.

publicerat i Days of my life;

Har börja tidsinställt mina inlägg eftersom jag jobbar hela dagar och inte hinner blogga något förutom på lunch eller rast.

La mig tidigt igår, var så trött. Besök har jag hemma också. Jag verkligen känner att något kollar på mig hela tiden och inatt vaknade Liam och grinade och sa att han sett en tant. Han somnade iallafall om. Men jag har sovit så dåligt de senaste nätterna

Vaknar inatt av någon som skriker - Färdig!, alltså flera gånger. Fattar inte vad det är, men vaknar till och inser att Liam sitter på pottan mitt i natten och bajsar. Haha!

Klockan är tidigt och jag ska bege mit till jobb. Kl 17 slutar jag idag, ska bara hem, lämna barnen hos mamma. Liam ska sova där och Linus ska vara där en stund medans jag och Jimmy ska på bio i arbrå. Hotell transylvanien ska vi se ikväll, en barnfilm. Emma ska kanske också med oss.

Efter det hinner jag bara hem och lägga mig innan jag ska upp och arbeta igen. Så ser alltså denna dag ut. Jimmy och barnen skjtsar mig idag så de kan ha bilen.

 

Kommentera inlägget här :