- Vart tar tiden vägen ?

publicerat i Days of my life;
Gud så fort eftermiddagarna går. Tycker knappt Jimmy hinner hem innan det är läggdags.
Vi har precis ätit pannkaka och sylt här hemma. Jag har varit och handlat på Coop med Liam. Linus stannade hemma med Jimmy under tiden.
Nu har vi besök av Jimmys föräldrar men de är på väg hem snart. Själv ska jag sätta mig framför tvn en stund innan det är dags att bada och göra i ordning Liam för kvällen. Ska försöka hinna med en dusch själv innan jag ska lägga barnen. 
Imorgon ska vi skjutsa Jimmy till jobbet, sedan åker vi till min mamma. Ska på bvc på förmiddagen så då lämnar jag Liam där under tiden. Ska bli så skönt med fredag imorgon så jag har Jimmy hemma i helgen. Ska försöka ta oss ner på stan för att köpa en liten tunnare mössa till Liam och ett par stövlar, det lär behövas när det börjar bli kladdigt ute. 
Återkommer imorgonkväll när tiden finns. 
Nu ska jag beställa en ny jacka :)

Kommentera inlägget här :