- Delsbo och tvspels kväll.

publicerat i Days of my life;
Idag har jag varit med Amanda till Delsbo, tittade på urgulliga kissemissar och en utav dem ska bli Amandas. Man blir ju lita avis, men vi har en katt och det räcker. 
Linus var också med, han blev helt kär i en hund som de hade. Han ville peka på den hela tiden och bara flinade, gopojken. Han sov hela vägen i bilen dit och nästan hela vägen hem. 
Gav Linus gröt när jag kom hem och sedan gick vi över till Frida där Helen, Lina och Jenny också var. Lilla Eila och Elvira var också med. Och såklart var Linus med. Han blev nog lite småkär i tjejerna också, han verkade iallafall gilla dem. Spelade tv spel och jag var totalt värdelös på det, måste ta och öva lite så jag kan bättre nästa gång det blir tvspel. Linus somnade snällt på mig medans jag spelade, hur ofta händer det ? Han som för det mesta är surig. 
Har nyss kommit hem och Linus sover än, så ska lägga mig jag med. 
Klockan 06 ringer klockan imorgon, då ska vi bege oss till Hudik. 

Godnatt!

Kommentera inlägget här :