- Nyår.

publicerat i Days of my life;
Måste varit allmänt förvirrad igår, skrev i rubriken "onsdagkväll", men kom senare på att det var ju torsdag igår. Är man hemma för länge så blir man dagförvirrad. Blev hemmamys igår, jag tittade på victoria secret fashion show, så underbart fina var alla. Man blir verkligen motiverad till träning och bättre matvanor när man tittar på dem. Men så fort bebisen kommit så blir det hårdträning, men hur jag ska hinna det vet jag inte. Får komma på lite träning hemma, och äta lite bättre och nyttigare. Men det brukar inte hålla för mig. Men man kan ju alltid försöka. 
Liam har varit ute med pappa Jimmy på förmiddagen, jag passade på att diska och dammsuga medans. Ska alldeles snart göra i ordning spaghetti och köttfärssås till Liam och mig så vi kan äta lite lunch innan Liam ska sova. 
Jag har även hunnit med ett bad denna morgon, så läre väl ta och göra mig i ordning också men tänkte passa på att göra det när Liam sov. 
Vid tre ska jag hämta min syrra hos morfar, hon ska vara med oss till åtta. Vi ska åka och hälsa på Jimmys föräldrar lite senare tror jag, sen klockan sju-åtta ska vi till mamma och äta exotisk planka som hon har beställt. Annars har vi inga planer för kvällen, blir nog bara soffmys och lite raketer. Ska övernatta där hemma eftersom jag ska ha Emma imorgonbitti en stund också. Egentligen skulle syster yster varit hos sin pappa men han är sjuk så då får hon vara med oss istället. Så kommer denna dag se ut med andra ord. Inte så speciell, men när man har denna mage och Liam så behöver man inte göra något speciellt heller. Mysa, det räcker! 

Vill iallafall önska alla ett riktigt gott nytt år!

Idag var det precis två år sedan jag, Mimmi och Jimmy firade nyår. Mitt sista nyår med Mimmi, och det kommer jag aldrig glömma. Det var en minnesvärd kväll.
Älskar dig syster!

Kommentera inlägget här :