Tisdag

publicerat i Days of my life;
Blev inge skrivande igår. Hade fullt upp hela dagen.
Klev upp sju igår och skulle till praktiken. Mitt upp i allt ringer det på dörren, det var golvläggaren. Var bara packa med allt smink och springa hem till mamma och göra sig i ordning det, tror jag glömde hälften av allt jag skulle ha med den dagen eftersom det blev så stressigt.
Men imorse hade jag packat allt på morgonen så det var bara stiga upp och gå till mamma. Blev så himla glad när vi kom hem och golven var klara. Äntligen har vi fått upp allt i lägenheten och skurat så nu är det inte mycket kvar att göra. Lite småsaker bara :)

Denna dag har bestått av städning, matlagning och diskning. Det tar längre tid än vad man tror.
Pappa var även hit med Mimmi och hälsa på en snabbis idag så jag passade på att följa med dom och handla å så. 
 
Kom nyss från Ica så har precis duschat och ska nog alldeles strax lägga mig så jag orkar upp imorgon.
Ska vara barnvakt och eventuellt åka och hämta lite småsaker till lägenheten imorgon.

Jag hoppas verkligen vi får alla nya kanaler till lägenheten imorgon så vi har något att kika på, börjar bli tråkigt med bara 1an, 2an och 4an =(

Kommentera inlägget här :