Avslutning på praktiken.

publicerat i Days of my life;
Idag blev det avslutning på praktiken. Känns så himla skönt måste jag säga. Fast kommer sakna barnen så himla mycket, men kommer att hälsa på dem någon gång.
Ska bli skönt att kunna ta det lugnt om dagarna för har haft så ont i magen och mycket sammandragningar så kan behöva vila lite, men man blir så uttråkad av att bara vara hemma också.

Slutade lite efter två idag, tog lite tid att ta farväl av alla barnen. Cyklade hem till jimmys föräldrar och mötte Jimmy så vi tog en sväng ner på stan, försökte leta ett par skor till mig, men hittade inge denna gång heller. Vi gick på nya konditoriet istället och åt blandsallad, mums!
Efter det åkte vi hem och vilade lite tills pappsen ringde, så följde med han och handlade. Köpte ett par blomkrukor till vardagsrummet sen handlade jag lite mat och en flintastek som vi ska grilla imorgon, det är ju så himla gott. Jag hoppas det blir väder så man kan grilla imorgon.

När jag kom hem sov jimmy, väckte han så vi kunde städa lite :) Usch, tycker ine man göra något annat än att städar, men det finns alltid något att städa tycker jag även om det inte är särskilt stökigt. Men nu är det iallafall rent och fint. Vi tänkte ta oss en promenad till Ica och köpa lite gott till kvällen tror jag. Ska nog även försöka hinna duscha innan klockan nio, för då är det efterlyst som jag och Jimmy hade tänkte kika på.

Imorgon ska vi tvätta på morgonen, sen blir det nog bara sola om vädret tillåter. Ska även hem till mamma och grilla, sen har jag lovat Emma att ta med henne så hon får se alla fyverkerier och kasen. Eftersom mamma jobbar natt har jag bilen så ska väl bila runt lite och se om det finns något kul att se, annars blir det nog bara mys hemma :)

Kommentera inlägget här :