Premiär på skidor.

publicerat i Days of my life;
I helgen stod jag på ett par skidor igen. 10 månader efter att ha mosat fotleden och skruvat ihop den. Då trodde jag att jag skulle bli handikappad och min prognos lät inge vidare där och då heller. Jag är väldigt glad över att jag återhämtat mig så pass bra. Ingenting kommer kunna stoppa mig!
Jag och Liam var till järvsöbacken, åkte de backar som var öppna, riktigt härligt väder dock var backarna väldigt isig. 

Har tagit upp julgranen i helgen och även sagit in en massa julklappar. Jag är så gott som färdig med julklapparna. Ska göra det sista ikväll. 

Denna vecka har det varit två luciakvällar, igår och i måndags. Så himla mysigt och så fint. Barnen var så himla duktiga. ♥
Idag slutade vi tidigare, Liam är på så dåligt humör, själv försöker jag ta det lugnt men har lovat Liam att åka på interport så vi ska dit nu. Kanske han blir på bättre humör. 

I helgen står träning på schemat och envetuellt jobb. Ska hinna göra julgodis och planera julmaten med. Helt otroligt att det bara är två veckor till jul, knappt. Och snart ett nytt år. Detta år ska bli mitt år... 
 
 
 

Kommentera inlägget här :