Less på snön.

publicerat i Days of my life;
Jag är så fruktansvärt less på all snö. Jag vill att det ska bli vår och en massa sol så man kan vistas utomhus.
Men vi är snart där hoppas jag. Dagarna springer förbi. 
Jag är så trött varenda dag. Jag tror och hoppas det är årstiden, jag varken orkar eller har lust att vara utomhus, men det kanske är det som är mitt problem. Att jag är utomhus för lite. 
Ikväll tror jag, om jag orkar att jag ska ta med mig Liam till bolleberget och åka skidor. 

Liam har haft några dåliga dagar och varit så arg. Det är sjukt jobbigt och energikrävande när han blir så arg. Och när man inte vet vad som är feloch haan vill prata. Man känner sig som en dålig förälder, man vet inte vad man ska ta sig till. 

Jag har lovat mig själv att jag ska försöka se positivt på allt framöver. För att vända på allt det negativa som varit. Jag måste få tillbaka min ork. Känner mig så passiv. 

Liam är i borlänge med klassen idag. Första resan med klassen, spännande. De ska besöka ett museum. Så han har med sig en massa matsäck idag och är hemma igen vid 16. Jag slutar sent idag så då blir det hem och göra middag och förhoppningsvis ska vi på bolleberget. 


Bjuder på en bild från häromdagen när det bjöds på köttgryta hemma hos oss. 
 
 

Kommentera inlägget här :