~ B Y E B Y E ~

publicerat i Days of my life;

Denna vecka har jag knappt hunnit med, tiden har gått så fort. Jag har försökt packat allt till mig och barnen. I måndags så ringde Jimmy hem från Örebro, han hade varit på akuten två gånger. Han hade fått halsböld så de skar upp den och nu äter han antibiotika. Tack och lov att han inte fick det i Grekland iallafall.
Barnen är i skolan idag. Jag jobbar. Jimmy är hemma och städar och förbereder det sista.
Tror allt är färdigt. Mycket som man måste göra precis när man åker, så som att ta ut sopor, köra igång diskmaskin osv. Ska bära ut väskorna i bilen när jag kommer hem, pappa kommer troligtvis och hälsar på och så ska jag träna, om jag hinner.
Inatt vid 01-02 åker vi till Arlanda och imorgon klockan 07 går vårat plan till Kos, Grekland. Ska bli så otroligt skönt med semester, sola och bada efter denna världelösa sommar. Igår och idag fick jag skrapa rutorna på bilen, då kändes det extra skönt att vi ska till värmen.
Kanske blir någon uppdatering under veckan, men enligt recensioner så har hotellet väldigt dåligt internet så annars lovar jag er bilder när jag kommer hem istället.
Ha det så trevligt hemma i kylan ! :) 

 

Kommentera inlägget här :