~ H O M E S W E E T H O M E ~

publicerat i Days of my life;
Vi har haft det toppen i Grekland. Sol och bad en hel vecka. Ätit och druckit gott, varit med om ett mindre jordskalv, sett delfiner, gjorde en båtutflykt till tre andra grekiska öar (pserimos, plati och kalymnos). Det tog emot att åka hem. Finns det något bättre än att promenera längs stranden och höra vågorna?
Hade gärna stannat ännu en vecka. nnat.

Landade på fredagen, stannade på IKEA i uppsala på hemvägen, skulle bara äta men såklart var jag tvungen att shoppa lite innan vi fortsatte hemmåt. 
Lördagen hade vi fullt upp med att packa upp, uträtta några ärenden på stan och sedan var jag bjuden på trevligheter på relaxen på bolleberget men det blev en tidig kväller för min del. 
Söndagen bestod av att städa och tvätta. Denna vecka har barnen skolfotografering, jag ska på utvecklinssamtal för Linus, läxor ska göras, jag slutar sent och känner mig allmänt stressad. Idag kom jag och barnen hem kl 18, så ska man göra middag och försöka hinna med att träffa barnen. Dessutom var Liam på så fruktansvärt dåligt humör så jag ville bara bryta ihop. Hade inte riktigt det tålamodet idag. 
Imorgon slutar jag iallafall 14. Jag skulle ha behövt bokat en tid hos frisören och även hos tandläkaren då jag bitit sönder en tand. 
Linus har fått tid för läkarbesök i Hudik i mitten av oktober, så tråkigt det är så långt att åka så man behöver vara ledig en hel dag. Mycket på schemat nu. 

Jag bjuder er på några bilder från Grekland innan jag ska ta och sova .Mer bilder finns på min facebook eller instagram. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :