~ V E C K A N ~

publicerat i Days of my life;
Tänk att om sex veckor så är det dags för semester och det är inte ett enda grönt löv på träden och känns inte som något vidare badväder heller. Går på semester i midsommar och är ledig hela Juli, ska bli så underbart.

Det är mycket på schema nu, Liams klass har "klassresa" till mårdbo, det är förberedelsesamtal på förskolan, förskolans dag, grillkväll på dagis osv. Jimmy jobbar i Örebro under veckorna så schemat blir tajt, men det funkar. 

Imorse klev jag upp klockan fem för att åka och träna på jobbet. Blev imponerad av mig själv att jag ens tog mig upp. Körde lite på crosstrainern, löpbandet och motionscykeln. I lugnt tempo.  Förhoppningsvis ska jag iväg även nästa fredag och tänkte även köra igång med gruppträningspassen då igen. Iallafall power. 
 
Varit en seg vecka, jag har varit så trött. Har tänkt uppdaterat här flera kvällar men har varken haft tid eller ork till det. 
Imorgon står två kalas på schemat, samma tid dessutom. Liam ska till en klasskompis och resten av familjen till famljen Frank. 
Jag och Franken ska avsluta lördagen med någon drink i flameslokalen. Kan bli trevligt. 

Söndagen blir en såndär städ och handlardag innan Jimmy åker på jobb igen, jag har två sena pass till veckan så mamma hjälper mig med barnen. Sen ska jag till mårdo med Liam och Linus ska på förskolans dag så nog allt är det fullt upp. 

Ikväll har vi ätit tacos och nu ska chipsen fram innan vi lägger oss. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :