~ H A P P Y ~

publicerat i Days of my life;
Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag. Inget speciellt egentligen utan bara en känsla. 
Dock började dagen inte bra, Linus vaknade klockan 4 imorse. Han var hängig igår och somnade tidigt. Trodde jag skulle behöva vabba idag men eftersom han vaknade så pass tidigt och låg i sängen och pratade halva morgonen så såg jag att han var pigg och som vanligt igen. Han hade ingen feber eller så och märkte inget i eftermiddag när jag hämtade honom heller. Inga mer förkyldningar eller något nu, tack. 
Hann bara hem göra middag, bada kidsen och läsa läxa innan barnen somnade. Själv har jag tagit ett bad, och nu ska jag bädda ner mig. Är så himla trött. Imorgon slutar jag 16 och då ska det grillas på Linus dagis, sista familjekvällen på dagis innan Linus slutar. Bara 4 veckor kvar drygt. Så mycket mer hinner man nog inte med imorgon.  Onsdag ska jag till Stockholm, Jimmy kommer hem sent från Örebro så mamma ska förhoppningsvis hjälpa mig med kidsen. Torsdag är vi alla lediga och fredag blir det jobb för mig medans resten av familjen är ledig. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :