~ D A G E N ~

publicerat i Days of my life;
What a day!
Familjen trött, trodde aldrig vi skulle ta oss upp imorse. Tack och lov att en annan slutade 14 idag. Hämtade kidsen så handlade vi på coop. Jag glömde såklart det jag skulle handla så jag fick ta cykeln ner igen en stund senare. Men andra ord var första besöket helt i onödan. 
Linus har varit på viset, han har varit så arg. Liam har varit ute och lekt med kompisar, de var även här hemma en stund. Vi gjorde kväller tidigt idag, så vi skulle hinna bada och äta middag innan läggdags. Linus tvärslocknade klockan 19 och Liam somnade vid 20. 
 
Jag har packat lite inför imorgon. Liam ska till mårdbo, själv ansluter jag dit vid 15.30.  Linus har förskolans dag och är tillbaka på dagis vid 14.30. Jag måste hinna lämna in bilen som ska på lagning och sedan åka till Mårdbo, vet inte riktigt hur jag ska få ihop det med tiden. 
Man fick tydligen ta en skogspromenad på 1 kilometer också, tar väl 10 år med min fot det, haha. Ska nog inte vara några problem. Det kändes så bra i början med foten, det gick frammåt men nu tycker jag det står stilla, jag slutar inte riktigt halta och är livrädd man aldrig ska sluta med det. Men jag försöker trösta mig med att jag ändå inte varit utan gips allt för länge och jag hoppas det kommer bli bättre när man tränar. 

Nu ska jag faktiskt ta och kika på film och sova, snart är det äntligen helg. Innga planer alls, Liam har ett kalas på söndagen. Tror det är kalas varje helg haha. 
 
 

Kommentera inlägget här :