~ S L E E P O V E R ~

publicerat i Days of my life;
Igår tog jag med mig kidsen på sleepover hos mamma. Kikade på melodifestivalen på tv, samtidigt som jag kollade på bandyn på datorn och V75 på telefon. Svårt att följa allt på samma gång med det gick någorlunda. 
Beställde pizza och drack två glas vin. Hur gott som helst. En riktigt trevlig kväll!

Mamma skjutsade hem oss på morgonen. Liam leker med en klasskompis, själv ska jag baka med Linus. Chokladbollar, kärleksmums, bullar och non-stop kakor eftersom Linus fyller år om drygt en vecka,  Annars blir denna dag lugn, som alla andra dagar. Börjar bli väldigt jobbigt att inte göra något. Jag känner knappt något i foten, alltså har inte ont. Vilket gör det ännu jobbigare att vara stilla. Man glömmer bort att man inte tar sig fram som annars. Idag är det endast 9 dagar kvar, det känns väldigt långt men arbetsveckorna brukar gå fort så jag hoppas även denna gör det så är vi snart där. Bara hoppas man inte behöver ha gips längre eller att man inte får belasta på ytterligare några veckor. Jag vill köra järnet med foten på en gång så gott det går direkt när gipset är borta.
 
Beställt några presenter åt Linus med, en ny jacka, en pyjamas, en klocka med gps i (skönt eftersom har har epliepsi kan jag ha koll på vart han befinner sig) och en sparkcykel. Linus är sällan den som önskar sig något, han leker liksom inte riktigt med leksaker så det är svårt att komma på vad man ska köpa åt honom. Men får ta en runda på stan i veckan och köpa det sista. 

Nu ska vi köra igång med bakningen.
 
 

Kommentera inlägget här :