~ B A D D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Kan sammanfatta denna dag med ett ord. - Skit! 

Har en dag när allt känns hopplöst. Jag är less på att inne kunna gå, inte kunna göra något. Jag känner mig totalt världelös och känns som allt jag gjort idag har gått fel och jag är bara så snurrig i huvudet. Vet knappt vad jag håller på med, känns som alla är emot mig. Även om inget av detta stämmer, förutom att jag inte kan gå, så känns det bara så. Vill bara gräva ner mig, jag orkar inte umgås, jag orkar inte prata, jag orkar ingenting. Idag känner jag att det är nog bäst att bara vara tyst och lita på sig själv. 
Jag hoppas det vänder snart. Jag måste hitta motivation igen. Jag måste klara mig själv.... 

Igår klippte jag håret, 1 dm åkte av, välbehövligt och det syns knappt. La i lite fär i längderna med. Nöjd! Skönt med nytt och fräscht hår. 
Nu ska jag deppshoppa. FInns det något bättre? Nej ! Det hjälper alltid. Denna gång är det jag som behöver en vårjacka. Har en men behöver en mer alldaglig. Den jag har passar bara om man har jeans eller lite finare kläder. 

Var även till sjukgymnasten, grymt bra! Ska dit igen nästa vecka. Har fått lite övningar som jag gör 4 gånger om dagen. Hoppas jag kan släppa kryckorna snart så kommer det bli ytterligare framsteg. Men känns inte ens nära just nu. 
 
 

Kommentera inlägget här :