~ S K O L A V S L U T N I N G ~

publicerat i Days of my life;
En liten snabb uppdatering innan läggdags. 
J åkte till Örebro imorse för att jobba, själv har jag kvällspass hela veckan så har pysslat ihop det med barnvakt. Idag så slutade jag dock tidigare eftersom det var skolavslutning för Liam. Tänk att han slutat första klass. Tiden går så fort. Om några veckor börjar även lilleman våran på skolan. Jag ska på "förberedelse" samtal på skolan på torsdag, så har klämt in det på min lunch den dagen.
Vi hade väldigt tur med vädret ikväll, strålande sol och det var så himla fint. Det är så man själv minns när man stod där på sina egna skolavslutningar.Återstår bara fyra dagar för barnen på fritids/dagis så är vi lediga sen. 
Nu ska jag ta och sova, imorgon har vi sovmorgon. Liam ska inte upp till skolan vilket innebär att han också börjar sent. Underbart ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :