~ D A G 2 ~

publicerat i Days of my life;
Dag två på semestern, den har vi spenderat hemma hos mamma. Satt upp studsmattan, ätit pizza, spelat kubb, bränboll och Liam hann med att bli getingstucken också. En härlig dag även om jag önskat att vädret var bättre så man hade kunna spenderat dagen på stranden istället. Önskar mig sol imorgon så vi kan åka och bada. Måste packa imorgon med eftersom ja åker till Stockholm två dagar, välbehövligt känner jag. Hoppas på bra väder där. Guns n roses, står på schemat. 
Nästa vecka blir eventuellt J borta tio dagar. Det blir låga dagar att ha 5½ v semester ensam med kidsen. Men nästa vecka hoppas jag ha samlat ihop lite ork till att dra iväg till leksand eller något annat roligt. Men önskade jag hade någon som hänger på, även om barnen börjar bli stora så är det roligt med lite vuxet sällskap också. 
Barnen somnade snällt ikväll, de blir trötta av hela dagar ute. Själv känner jag mig så fruktansvärt uttråkad. Jag är van att alltid ha fullt upp dygnet runt. Jag orkar inte ens göra i ordning mig och springer runt i mjukiskläder. Men är väl kanske det som kallas semester. 
Jag gillar inte när det blir lugnt. Hjärnkontoret drar igång då. Jag börjar fundera på så mycket. Idag har jag kommit på hur fruktansvärt negativ jag faktiskt är. Kanske inget min omgivning direkt märker, men jag själv. Men det kommer en dag allt vänder. Jag lever efter "Tiden löser alla problem", men borde nog slutat med det för längesen. Tiden kommer inte att lösa något, det kommer jag att behöva göra själv. To be continued.. 
 
 

Kommentera inlägget här :