~ P O S I T I V A K L U B B E N ~

publicerat i Days of my life;
Positiva klubben som talar. Igår och idag har jag nog vaknat på helt fel sida om man säger så. Har inte lust med något alls och orkar inte med någon alls och när det bara känns som livet har motgångar. Dock försöker jag tänka dessa gånger att det oftast vänder inom ett par dagar. Men väl när dessa dagar kommer så känns det som det aldrig vänder... 
Man kan inte riktigt sätta ord på vad som är fel men ibland har jag nog alldeles för höga krav på mig själv, jag blir stressad och känner mig verkligen aldrig utvilad. Efter att jag var sjuk sov jag hur bra som helst de första nätterna men nu vaknar jag klockan två varenda natt och är törstig eller inte kan sova. När jag vaknar på morgonen känner jag mig verkligen aldrig utvilad. Liam kommer dessutom in varenda natt till oss och lägger sig, vilket inte gör min sömn bättre eftersom han sparkar på mig och rullar omkring i sängen. Vet inte hur jag ska få honom att sova i sin säng hela nätterna ?! 

Idag ska Linus med en kompis hem och äta tacos efter dagis. Själv ska jag och Liam hitta på något roligt innan innebandyträningen. Ikväll måste jag försöka städa ihop lite hemma och tvätta. Ska försöka lägga mig i tid också. 

I helgen ska jag eventuellt åka skidor i järvsö. Annars har vi inget planerat vilket bara är skönt. Nästa helg står dock Stockholm och kalas på schemat. Men är verkligen så skönt att inte ha massor planerat. Utan bara kunna göra det man känner för just då. Har tyvär inga bilder att bjuda på, får se om jag tar med mig kameran ut något i helgen. Håll utkik!


 
 
 
 

Kommentera inlägget här :