~ M Å R B Ä T T R E ~

publicerat i Days of my life;
I över en vecka har jag legat nerbäddad. Feber, ont i varenda kroppsdel och när väl det är på väg att gå över får jag ondare i halsen än någonsin, inte ens det verkar räcka. Jag åker på ögoninflammation på båda ögonen. Kan man ha mer otur liksom?
Linus återhämtade sig mycket snabbare än mig. Känns som jag aldrig kommer återhämta mig igen. Tog mig ut idag, ner på affären. Kändes som jag inte har andas frisk luft på väldigt länge. 

Liam och Jimmy är på kalas, jag och Linus håller oss inne än. Ska försöka handla sen och plocka undan lite.
Imorgon ska jag försöka mig på att jobba. Men tror nog inte det kommer vara några problem. Mina ögon börjar kännas bättre så. Dom har varit så röda att jag inte viljat gått utanför dörren, har inte orkat heller för den delen. 
 
Blir en kurerardag så hoppas jag att barnen är friska till veckan likaså jag. Året började inte bra, nu kan det bara bli bättre :)
 
 

Kommentera inlägget här :