~ L Ö R D A G ~

publicerat i Days of my life;
Igår var det fredag den 13e. Ingen otursdag för mig, men kan inte påstå att dagen började bra. 
Jag var ledig igår så hade lovat Liam att följa med honom i skolan en hel dag. Självklart blir Linus sjuk, ont i magen hela natten så han låg och vred och vände sig. Tror inte vi sov något alls, iallafall inte jag. Hade förhoppning om att det var något dåligt han ätit och att han skulle vara pigg på morgonen men så blev det ikke. Liam blev jätteledsen när jag inte kunde följa med honom, lyckades tack och lov lösa barnvakt 30 minuter innan skolan startade. När jag ska klä på barnen upptäcker jag att Jimmy tagit med sig Liams täckbyxor i bilen till Edsbyn. Bra start på dagen. Fick låna ett par av Linus, lite för små men det gick. 

Var verkligen jätteroligt att vara med Liam i klassen. Få se alla barnen och hur deras skoldagar är. Man har noll koll annars. Fick följa med på musiklektion, arbetspass, lunch och så idrott. Tycker verkligen de är en toppenklass och en riktigt bra lärare som har ordning på barnen. 

Efter skolan så åkte jag och hämtade Linus, Liam följde med en kompis hem. Åkte hem och sov två timmar innan det var dags för jobb. Körde några timmar sent igårkväll. 
Köpte nya täcken igår, sov som en prinssa inatt. Så himla sköna duntäcken. Längtar tils jag får lägga mig ikväll igen. 

Idag har vi varit på stan och uträttat lite ärenden. Hann med en tur till freluga också. Har kört ett träningpass med, helt död efteråt. Inte tränat på en månad, man tappar allt så fort.  Nu ligger jag nerbäddad. Är å himla trött men orkar inte hitta på något. Liam är med en kompis och ska sova över. Linus är inne på rummet och leker med Jimmy. Ska väl vänta på att travet börjar, köpt mig en Harry boy!
 
Tog med mig kameran till freluga. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :