~ G R E E N D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Haft en fantakstisk helg i Stockholm. Fredagen bjöd på Green Day som var grym!! Blev inte en allt för sen kväll tack och lov. Jag som alltid är så trött, haha. 
Hann med ytterst lite shoppning på lördagen innan hemfärd. Var bara bra eftersom jag inte borde handla något alls.
När jag väl kom hem så hämtade Jenny mig på tågstationen. Då väntades 25-års kalas hos Josefin. Blev en massa god mat och efterrätt innan vi styrde hemmåt. Var så fruktansvärt slut när jag kom hem på kvällen, blev dejta kudden på en gång.

Igår hängde vi på Bolle, det går frammåt för Linus. Mycket kvar att lära men han har äntligen börjat försöka bromsa lite när vi åker utför.  Så bara träna och träna så kanske det sitter snart. Liam åker stora backen hela tiden, så är jag som får hänga i barnbacken och träna med Linus. Men nästa år hoppas jag även han kan åka stora backarna.
Hann med att handla, se på trav och städa med.

Ny arbetsvecka är igång. Linus är ledig denna veckan. Får se om Jimmy åker iväg på nå jobb nästa vecka. Liam behöver bara gå i skolan, alltså inge fritids. Skönt !
Jag, som vanligt, är sjukt trött och funderar hur jag ska klara mig igenom dagen. Men det ska väl gå hoppas jag. Tränar ikväll och så kommer syrran och sover över.
 
 

Kommentera inlägget här :