~ O N S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Igår var en fin dag. Kändes som hela världen var ute i vårvädret medans en annan låg nerbäddad hemma. Men det är bara att gilla läget. 
Idag ska jag fixa naglarna. Vet inte om det kommer att gå, det återtår att se, Men om jag lånar fotpallen där ska det inte vara några problem, tror jag. Var fem veckor sedan sist så de är långa och behöver verkligen fixas, sen hoppas jag att gipset är av nästa gång jag ska fixa dom. Det blir bara några enkla naglar idag i hopp om att det ska gå fort att göra dom. 
 
Jag har ont i fotet, det känns nästan som sockerdricka eller träningsvärk och det går inte riktigt att känna vart de kommer ifrån eller beskriva känslan. Nästan knävecket. Som man har sträckt sig och det går ner i vaden. Det känns inte när jag sov eller något men jag känner det när jag är varkenoch ska röra på mig. Gör kanske inte direkt ont heller men är obehagligt. Jag vet inte hur det känns när man får en propp, men tror verkligen inte det är det men man blir ju lite nervös ändå. Jag och min otur liksom. Men ska nog kolla med rådgivningen under dagen. 

Imorgon är planen att börja arbeta. Längtar och är nervös. Vet inte hur det kommer gå att sitta hela dagarna. Men det ska bli skönt när morgondagen är gjord. Dagarna kommer gå betydligt fortare. Och jag får träffa allt folk igen.
 
 

Kommentera inlägget här :