~ L Å N G D A G ~

publicerat i Days of my life;
Har varit en relativt bra dag idag. Pappa kom och hälsade på så jag tog mig ur sängen till soffan för första gången sedan jag kom hem. Så skönt med lite solljus. Jag som har legat i sovrummet med neddragna persienner. Jimmy körde mig och Liam till mamma på eftermiddagen så jag har legat på soffan i hennes uterum flera timmar. Så skönt med lite luft och att se solen. Kom alldeles nyss hem men Liam stannade och sov över. 

Känns som alla hittar på roliga saker dessa fina vårdagar. Tar promenader, åker skidor, pimplar osv. Det är så fruktansvärt jobbigt att se det när man ligger hemma i sängen och inte ens tar sig ut. Jag som aldrig har en lugn stund över annars. Och det har gått EN vecka, förstå hur många veckor till jag måste ligga inne.
Det är sjukt jobbigt psykist. Men det är bara försöka hantera det på bäst sätta. Det går som en berg och dalbana. Nu inväntar jag middagen, som Jimmy har lagat. Igår kokade han min lunch (nudlar) minst 10 minuter så de blev gröt typ. Idag har han gett sig på med avancerat. Kött och  han har gjort potatisgratäng, ska bli spännande. Jag svälter snart! Så jag hoppas han visar sina kunskaper idag :)
Blir en tidig kväller då jag gjorde morgon redan klockan 6.
 
 

Kommentera inlägget här :