~ J O B B ~

publicerat i Days of my life;
Idag fick jag mitt liv tillbaka kändes det som. Efter nio dagar i sängen var det så skönt att komma iväg till mitt jobb. Träffa alla mina saknade kollegor och känna att man gör någon nytta. Man får tankarna på annat än att bara ligga hemma och grubbla på om jag någonsin med kommer kunna gå igen typ. 
Det var inga problem att arbeta, inte haft så fruktansvärt ont. Visst blir det långa dagar, men man är snart inne i rutin igen.. Imorgon är det fredag sen blir det helg så man kan återhämta sig igen och ta nya tag till veckan. Ser fram emot återbesöket till Gävle för att se hur foten läker också, hoppas givetvis på bra besked.

Jag har precis borstat tänderna och ska strax sova. Mitt huvud gör så sjukt ont, Kommer nog sova som en stock inatt efter denna dag. Men dagarna går så betydligt fortare, snart är gipset ett minne blott.
 
 

Kommentera inlägget här :