~ G L A S S V Ä D E R ~

publicerat i Days of my life;
Gick över förväntan att göra naglarna idag. Fanns en fotpall jag lånade. Inte den bekvämaste positionen man fick sitta i, men det gick .Nästa gång hoppas jag gipset är borta.

Idag har jag varit väldigt trött och på dålig humör. Blir irriterrad av att inte ens kunna ordna min egna lunch när jag vill. Tänk er när man är hungrig och Jimmy frågar om man kan vänta en stund. Då vill man bara gå upp själv och fixa det, man har inte tid att vänta när magen kurrar liksom..
 
Har sovit på eftermiddagen, haft ont i foten. Har liksom haft en domnande känsla. Men har nog haft dålig cirkulation så måste röra på mig lite mer så blir det nog bättre. Dessutom gör medicinerna mig trött och ger mig huvudvärk. 
Jimmy och Liam är på innebandy. Jag tänkte försöka fixa maten med hjälp av Linus lite senare, vi får se hur det går, om det går. Vi gör ett försök. Lax och potatis. Om Linus kan ta fram allt borde vi kunna lyckas. 

Imorgon ska jag jobba. Hade önskat ja hade hunnit färgat håret ikväll men de går verkligen inte. Får nöja mig med en dusch. Mjukisar på jobbet och se ut som ett troll. Blää...
Nu ska jag kika på lite presenter åt Linus. Han fyller 6 år om drygt en månad. 
 
Glass i sängen idag. 
 

Kommentera inlägget här :