~ G Ä V L E ~

publicerat i Days of my life;
En liten snabb uppdatering om dagens besök i Gävle. Fick inte alls veta så mycket jag hade hoppats på.  Jag undrade om det läker bra och det var alldeles för tidigt att svara på. Skruvarna satt iallafall kvar där dom skulle, så det var ju bra. 
Fick ta av mig gipsskenan. Mina ben liknade en apas, och inte fick man någon vaxning där precis. Tänk hur det ska se ut om ytterligare 4 veckor. Man får skämmas! :p
Det var en sjukt läskig känsla att ta av sig gipsskenan. Jag kände knappt foten. Jag fattar inte att jag kanske måste gå på den om 4 vreckor. Det kommer ju göra satans ont. Man hade inte en enda muskel kvar och min vad såg ut som en pinne. Fint i sommar med två olika stora ben. Blir brallor hela sommaren om jag ens kan gå ut.
Fick iallafall nytt gips, ovant. Det blev verkligen en annan känsla. Lite obehagligt och instängt. Nu väntar jag på en kallelse tills jag får ta av mig gipset, om allt ser bra ut då vill säga. 4 veckors lång väntan. Men får vara glad att det bara är en fot och att det inte blev skador på ryggen eller liknande. Men idag är en sån dag jag känner att jag aldrig mer kommer kunna gå, springa, träna, ha kul. Jag får ha kryckor resten av livet och kommer lida av värk. De går upp och ned i tankarna. Så förbannad på mig själv att jag var så klumpig. Men nu är det gjort. Hoppas så innerligt att det blir så gott som återställt.
 
 
 

Kommentera inlägget här :