~ ♥ D A G ~

publicerat i Days of my life;
Idag har jag varit så trött. Tror medicinerna man tar gör mig väldigt trött och dessutom torkar ut kroppen. Upplever ofta att jag får huvudvärk, och kan ju inte precis ta en till alvedon mot huvudvärk eftersom jag äter 2x665, 3 gånger om dagen redan.

Har iallafall rensat leksaker på barnens rum idag. Lådor och så. Jag får peka så får Jimmy flytta om allt som jag vill ha det. Jobbigt att inte själv kunna ställa saker som man vill. Jag vill liksom att sakerna ska stå exakt rätt och när någon anna gör det så vill man gärna rätta till det själv efteråt liksom. Men tyvärr kan jag inte det för tillfälligt, min fot gör så jag måste sitta stilla på en stol och med foten på en annan stol.

Linus leker med en kompis, dom är ute i finvädret. Liam följde också med. Själv ska man försöka få hjälp in i duschen innan det är dags för middag. Jimmy ska ta med Liam och åka lite skidor senare. 

Imorgon är min sista lediga dag. Sen kör jobb igång. Nervös inför första dagen faktiskt. Jag vill liksom bara hoppa till min plats och att ingen ska se mig och fråga något. Men det ska bli skönt att träffa folk om dagarna igen och få tiden att gå. Jag som tidigare har tränat nästan alla dagar kommer vara hemma varenda eftermiddag framöver, troligtvis ända till efter sommaren. Om jag någonsin ens kommer kunna träna igen. 

Min fina mamma har nyss varit hit med en jättefin lampa i alla hjärtansdag present ♥ Tack ! 
 
 

Kommentera inlägget här :