~ Å T E R B E S Ö K ~

publicerat i Days of my life;
Idag är dagen jag väntat på i två veckor här. Återbesök i Gävle. Jag är så sjukt nervös. Vill bara höra att det läker bra. Har tid för röntgen i Gävle klockan två och därefter tid hos ortopeted för att ta bort stygnen och få gips. Har nu bara en gipsskena och bandage och jag känner att det börjar bli stort och glappa så jag hoppas det blir bättre med det nya.
Jag snubblade med kryckan inne för några dagar sedan och satte foten i golvet. Hoppas den höll, men jag tror det. Annars borde jag nog ha ont. Efter besöket idag ska jag försöka dra ner medicineringen för jag har inte allt för ont så egentligen vill jag sluta med den helt. Äter bara morgon och kväll, alvedon och långverkande morfin. Men tror jag klarar mig utan.

Liam och Jimmy är på frilusdag på bolleberget med skolan. Jag och Linus ligger hemma i sängen, ska snart göra oss i ordning hur det nu ska gå.
Blir en tur till Gävle och förhoppningsvis lite mat på mcdonalds innan hemfärd. Håll en tumme för mig idag! Ett bra besked kan jag väl ändå få?!
 
Linus har tappat sin 2a tand.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :