~ R U T I N E R ~

publicerat i Days of my life;
Har inte hunnit med någon update denna veckan. Vardagen är i full gång, har börjat komma in någorlunda i rutinerna igen även om det kommer se lite annorlunda ut när skolan börjar. Blir mer att hålla reda på då, och så läxor.
Denna vecka har barnen börjat på fritids. Linus har gjort sina första dagar där och det har gått galant. Hade inte väntat mig något annat heller. Han trivs som fisken i vattnet. Tyvärr fick han feber i onsdags så han blev hemma på torsdagen. Idag har de varit lediga eftersom Jimmy är ledig. 
Jag har arbetat kväll nästan hela veckan så barnen sov hos mamma en natt, och så har Emma sovit här två nätter eftersom mamma jobbade natt. 
Jag jobbade sent idag så vi köpte med oss lite mat när jag slutade och for till stranden och åt. Njuter av dessa dagar. Så tråkigt att inte man var ledig idag. Jag hoppas på bra väder imorgon igen så jag får spendera dagen på stranden och förhoppningsvis ska jag umgås med min Jenny imorgonkväll. 
På söndag ska Liam med Kevin på Digiloo, nästan lite avis. Själv har jag planer på att åka till Stockholm över dagen, vad alldeles för längesen nu. 
Ensam med kidsen ikväll, vi har ätit popcorn och nu ska de lägga sig. Själv ska jag bädda ner mig och se på film innan jag somnar. 
 

Kommentera inlägget här :