~ T I S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Jag lovade mig själv att 2017 skulle bli ett av mina bättre år. Det har inte börjat bra, och det ser inte bättre ut. Dock är det ett antal månader kvar så mycket kan hända.
Det är så mycket jag önskar var annorlunda. Det är så många känslor jag önskar att inte fanns. Känslan ensam, ibland dödar den mig. När det känns som alla omkring försvinner. Jag vill bara stänga av alla dessa känslor, men det går inte alltid att lura hjärnan. Jag önskar att vissa fanns där när man behöver dem som mest. Allting har en mening och jag försöker leva efter det även om det finns mycket som är svårt att förstå.

Min kära fot gör framsteg, jag går bättre för varje dag. Idag tjatade Linus om att spela fotboll så vi gick ut på eftermiddagen. Kunde inte direkt springa efter bollen men jag kunde i alla fall köra passningar och skjuta höjdare och han var verkligen så himla nöjd över det. Jag själv var minst lika nöjd. Men foten såg ut som en fotboll efteråt den med. Svälld delux. Men det var det värt, när Linus var så nöjd. Förstå sist jag kunde gå ut!? Flera veckor sedan.
Liam och hans fritids hade varit till Gävle idag och ätit på McDonalds. så himla roligt att dom hittar på så mycket med barnen. Men på fredag är jag i alla fall ledig så är bara tredagars vecka.
Linus ska få följa med en kompis hem efter dagis imorgon och han tycker det ska bli så himla roligt. Även Emma kommer hit imorgon och sover över två nätter.
Jag har städat ihop, Jimmy har varit och tvättat bilen, jag ska åka och skjutsa hem pappa från jobbet om en stund sen ska jag hem och sova direkt så man är pigg imorgon.
 
 

Kommentera inlägget här :